Versio 1.2.3
Uudet ominaisuudet:
- Järjestelmä lähettää viestin yrityksen controllerille, jos on pankkitapahtumia, joita ei voida luokitella automaattisesti.
Parannukset:
- Kun aiemmin päätit tallentaa myyntilaskun pdf-muodossa, järjestelmä ehdotti nimeä document.pdf. Vastaisuudessa järjestelmä ehdottaa nimeä, joka koostuu laskun päivämäärästä ISO-muodossa, laskun numerosta, asiakkaan nimestä sekä myyjäyrityksen nimestä.
Esimerkki: 2020-11-05_ # 4321_Myyja_Oy_Ostaja_Oy.pdf
Pieniä virhekorjauksia:
- Järjestelmä edellyttää jatkossa tililuettelon asentamista ennen kuin mitään voidaan tehdä kirjanpidon osalta.
- Jos pankin nimi oli aiemmin liian pitkä pdf-laskussa, teksti meni viereisiin kenttiin. Tämä on nyt korjattu siten, että pankin nimeä lyhennetään ja sen loppuun lisätään pari pistettä.
- Tuoteluettelosta on jälleen mahdollista poistaa tuotetiedot kuten pdf-tiedostot.
- Sähköposti-ilmoitukset tileistä ja yhteydenottopyynnöt lähetetään jatkossa kielellä, jonka asiakas on määrittänyt järjestelmän kieleksi.